Ειδικός Σχεδιασμού Ιστοσελίδων και Εφαρμογών

Ο Ειδικός Σχεδιασμού Ιστοσελίδων και εφαρμογών είναι μια από τις βασικές ειδικότητες της νέας εποχής, η οποία βέβαια έχει ένα τεράστιο εύρος, στα αντικείμενα και τις τεχνολογίες που μπορεί κάποιος να ασχοληθεί. Θα παρουσιαστούν οι βασικότερες από αυτές, πάνω στις οποίες στηρίζονται οι περισσότερες από τις υπόλοιπες. Έτσι θα υπάρξει η δυνατότητα στον εκπαιδευόμενο να σε έρθει σε επαφή με όλο τον κύκλο παραγωγής και συντήρησης μια ιστοσελίδας ή μιας εφαρμογής. Από την αρχική ιδέα – σκέψη, το σχεδιασμό και τη δημιουργία, μέχρι τις τεχνικές προώθησης της, σε όσο το δυνατόν ευρύτερο κοινό.

Στέλεχος Διαχείρισης και Διοίκησης Έργου (Project Management)

Η διαχείριση ενός έργου είναι μία αρκετά επίπονη εργασία. Υπάρχει ανάγκη σημαντικού εύρους υπολογισμών ακόμα και για έργα πολύ μικρού αριθμού δραστηριοτήτων. Ο αριθμός των δραστηριοτήτων των έργων αρκετά συχνά είναι αρκετές δεκάδες, εκατοντάδες ή και περισσότερες. Σε αυτήν την περίπτωση η πολυπλοκότητα της διαχείρισης έργων είναι πολύ μεγάλη και αντίστοιχα αυξάνεται η πιθανότητα λάθους όταν οι υπολογισμοί γίνονται χωρίς τη χρήση υπολογιστικών εργαλείων. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα για το «Στέλεχος Διαχείρισης και Διοίκησης Έργου», ο οποίος έρχεται σε επαφή με τον ορισμό του έργου και τα βασικά του χαρακτηριστικά, με τις έννοιες «Πολυπλοκότητα» και «Αβεβαιότητα» των έργων καθώς επίσης και με τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να διαιρεθεί το έργο σε μικρότερα στοιχεία, όπως τα Υποέργα, τα Πακέτα Εργασίας και οι Δραστηριότητες. Τέλος, ο εκπαιδευόμενος έρχεται σε επαφή με εργαλεία λογισμικού, τα οποία υποστηρίζουν τη διαχείριση έργων.

Σχεδιασμός Ιστοσελίδων και Εφαρμογών

Ο σκοπός του προγράμματος είναι η παροχή των κατάλληλων γνώσεων στους ωφελούμενους, οι οποίες θα τους επιτρέψουν να αναλάβουν την κατασκευή ιστοσελίδων και εφαρμογών. Περιλαμβάνονται γνώσεις προγραμματισμού που απαιτούνται για τη δημιουργία δυναμικών ιστοσελίδων οι οποίες συνδέονται με βάση δεδομένων.

Ο τεχνικός ανάπτυξης και σχεδίασης ιστοσελίδων και εφαρμογών σχεδιάζει και υλοποιεί ιστοσελίδες για το διαδίκτυο και εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα. Για την κατασκευή στατικών ιστοσελίδων απαιτούνται γνώσεις html, css και javascript. Για την κατασκευή δυναμικών ιστοσελίδων απαιτούνται γνώσεις βάσεων δεδομένων και καθώς και προγραμματισμού server-side όπως π.χ. η γλώσσα php. Για την κατασκευή εφαρμογών απαιτείται γνώση του android studio. Όλες αυτές οι γνώσεις παρέχονται στο πρόγραμμα.

Στόχος Ικανότητας : Να μπορεί να σχεδιάζει και να κατασκευάζει ιστοσελίδες και εφαρμογές.

Ο στόχος ικανότητας αναλύεται στους κάτωθι στόχους:

  • Να μπορεί να χρησιμοποιήσει τεχνολογίες κατασκευής στατικών ιστοσελίδων όπως html, css και javascript.
  • Να μπορεί να χρησιμοποιήσει τεχνολογίες κατασκευής δυναμικών ιστοσελίδων όπως βάση δεδομένων mysql και γλώσσα προγραμματισμού php.
  • Να μπορεί να χρησιμοποιήσει το Android Studio για τη δημιουργία απλών εφαρμογών.
  • Να γνωρίζει τη διαδικασία δημοσίευσης ιστοσελίδων και εφαρμογών.



Ειδικος στο Social Media Marketing

Ο σκοπός του προγράμματος είναι η κατάρτιση των ωφελούμενων, ώστε να μπορούν να αναλάβουν την αποτελεσματική υποστήριξη, την διαχείριση και την ανάπτυξη των ενεργειών / διαδικασιών που απαιτούνται για την παρουσία αποτελεσματική δράση ενός οργανισμού ή επιχείρησης στον τομέα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ και ειδικότερα στο υποτομέα των Κοινωνικών Δικτύων

Το πρόγραμμα οδηγεί στην απόκτηση ολοκληρωμένης γνώσης για το αντικείμενο του  μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων μέσα από τη θεωρητική και πρακτική παρουσίαση αντικειμένων, τα οποία αφορούν  την αναλυτική παρουσίαση των κύριων μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τη διαμόρφωση μίας ολιστικής στρατηγικής χρήσης των εν λόγω δικτύων, την παρακολούθηση της ψηφιακής παρουσίας της επιχείρησης και του ανταγωνισμού και την προσέγγιση των πελατών μέσω των ψηφιακών δικτύων.

Στόχος Ικανότητας : Να μπορεί ο καταρτιζόμενος να αντιλαμβάνεται τις αλλαγές που έχουν ήδη συντελεστεί αλλά και δημιουργούνται στο επιχειρησιακό περιβάλλον και ειδικότερα στον τομέα του μάρκετινγκ εξ αιτίας της εμφάνισης των κοινωνικών δικτύων και της ανάπτυξης τους και παράλληλα να βοηθά την επιχείρηση αφενός να προσαρμοστεί στις νέες αυτές συνθήκες επικοινωνίας & προβολής και αφετέρου να την ισχυροποιήσει στο συγκεκριμένο πεδίο έναντι των ανταγωνιστών της.

Ο στόχος ικανότητας αναλύεται στους κάτωθι στόχους:

  • Να γνωρίζει την φιλοσοφία του μάρκετινγκ και τις διαδικασίες εφαρμογής της από μια επιχείρηση.
  • Να γνωρίζει τους μετασχηματισμούς του περιβάλλοντος λειτουργίας και ανταγωνισμού των επιχειρήσεων που συμβαίνουν λόγω της εμφάνισης και συνεχούς ανάπτυξης του διαδικτύου και των κοινωνικών δικτύων και των νέων καναλιών μάρκετινγκ που αυτά δημιούργησαν.
  • Να μπορεί να αντιλαμβάνεται τις νέες δυνατότητες προώθησης κι επικοινωνίας μιας μάρκας που προσφέρουν το διαδίκτυο και τα νέα κανάλια μάρκετινγκ που έχουν δημιουργηθεί εξ αιτίας της εμφάνισης και τεράστιας διείσδυσης στους καταναλωτές των κοινωνικών δικτύων.
  •  Να αντιλαμβάνεται τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών, τους νέους τρόπους αλληλεπίδρασης μαζί τους και τα πολλαπλά σημεία επαφής μαζί τους πέραν του φυσικού καταστήματος, και ειδικότερα στα κοινωνικά δίκτυα.
  • Να έχει την δυνατότητα να προγραμματίσει, να σχεδιάσει, να υποστηρίξει, να αξιολογήσει και τελικά να τροποποιήσει ενέργειες επικοινωνίας και προβολής μέσω κυρίως των κοινωνικών δικτύων, αλλά και τεχνικών του ψηφιακού μάρκετινγκ γενικότερα.

Digital Marketing

Ο σκοπός του προγράμματος είναι η κατάρτιση των ωφελούμενων, ώστε να μπορούν να αναλάβουν την αποτελεσματική υποστήριξη, τη διαχείριση και την ανάπτυξη των ενεργειών / διαδικασιών που απαιτούνται για την παρουσία αποτελεσματική δράση ενός οργανισμού ή επιχείρησης στον τομέα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι δομημένο με τέτοιο τρόπο, ώστε να καταστήσει αποτελεσματικό τον καταρτιζόμενο στον ρόλο στελέχους ψηφιακού μάρκετινγκ .Προς αυτή την κατεύθυνση το πρόγραμμα περιλαμβάνει ενότητες που ενισχύουν την ικανότητα του καταρτιζόμενου να διαμορφώνει μία στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ, να συμμετέχει στην  επιτυχή υλοποίηση και αξιολόγηση αυτής και τέλος να αξιοποιεί τα πλέον κατάλληλα, ανάλογα με την επιχείρηση,  εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ.

Στόχος Ικανότητας : Να μπορεί ο καταρτιζόμενος να αντιλαμβάνεται τις αλλαγές που έχουν ήδη συντελεστεί αλλά και δημιουργούνται στο επιχειρησιακό περιβάλλον στον τομέα του μάρκετινγκ εξ αιτίας της ανάπτυξης του διαδικτύου και να βοηθά την επιχείρηση αφενός να προσαρμοστεί σε αυτές και αφετέρου να την ισχυροποιήσει έναντι των ανταγωνιστών της.

Ο στόχος ικανότητας αναλύεται στους κάτωθι στόχους:

  • Να γνωρίζει την φιλοσοφία του μάρκετινγκ και τις διαδικασίες εφαρμογής της από μια επιχείρηση.
  • Να γνωρίζει τους μετασχηματισμούς του περιβάλλοντος λειτουργίας και ανταγωνισμού των επιχειρήσεων που συμβαίνουν λόγω της εμφάνισης και συνεχούς ανάπτυξης του διαδικτύου και των νέων καναλιών μάρκετινγκ που αυτό δημιούργησε.
  • Να μπορεί να αντιλαμβάνεται τις νέες δυνατότητες προώθησης κι επικοινωνίας μιας μάρκας που προσφέρει το διαδίκτυο και τα νέα κανάλια μάρκετινγκ που έχουν δημιουργηθεί.
  • Να αντιλαμβάνεται τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών, τους νέους τρόπους αλληλεπίδρασης μαζί τους και τα πολλαπλά σημεία επαφής μαζί τους πέραν του φυσικού καταστήματος.
  • Να έχει την δυνατότητα να προγραμματίσει, να σχεδιάσει, να υποστηρίξει, να αξιολογήσει και τελικά να τροποποιήσει ενέργειες ψηφιακού μάρκετινγκ

Βασικές ψηφιακές Δεξιότητες Office - Windows

Ο σκοπός του προγράμματος είναι η παροχή στους ωφελούμενους βασικών δεξιοτήτων πληροφορικής ώστε να είναι σε θέση να χρησιμοποιούν τις κύριες εφαρμογές αυτοματισμού γραφείου (MS Office) και τις βασικές υπηρεσίες του διαδικτύου.

Πιο συγκεκριμένα το πρόγραμμα κατάρτισης εστιάζει στις πλέον δημοφιλείς και ευρέως χρησιμοποιούμενες εφαρμογές, ώστε να μεγιστοποιηθεί η ωφέλεια των καταρτιζόμενων από τη συμμετοχή τους.

Με το συγκεκριμένο πρόγραμμα κατάρτισης επιδιώκεται η ενίσχυση των βασικών ψηφιακών δεξιοτήτων των καταρτιζόμενων, προκείμενου να μπορεί να ενταχθούν αποτελεσματικά στην αγορά εργασίας.

Πιο συγκεκριμένα το πρόγραμμα κατάρτισης εστιάζει στις πλέον δημοφιλείς και ευρέως χρησιμοποιούμενες εφαρμογές, ώστε να μεγιστοποιηθεί η ωφέλεια των καταρτιζόμενων από τη συμμετοχή τους.

Τόσο η εκπαιδευτική διαδικασία , όσο και το εκπαιδευτικό υλικό είναι σχεδιασμένα με τέτοιο τρόπο, ώστε να προσφέρουν άμεση πρακτική εφαρμογή και εξοικείωση με τις εντολές και λειτουργίες των εφαρμογών.

Στόχος Ικανότητας :

·       Να διαχειρίζεστε συσκευές, όπου το λογισμικό τους είναι τα Windows

·       Να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τo λογισμικό MS Word

·       Να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό MS Excel

·       Να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό MS Access

·       Να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό MS  PowerPoint

·       Να περιηγηθείτε με άνεση και ασφάλεια στο Διαδίκτυο

·       Να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό MS Outlook

Για κάθε αποκτώμενη ικανότητα θα πρέπει να υπάρχουν αντίστοιχοι:

Στόχοι γνώσεων:

·       Να γνωρίζετε τι είναι λειτουργικό σύστημα

·       Να γνωρίζετε πως να ανοίξετε ένα αρχείο εγγράφου

·       Να γνωρίζετε τι είναι ο συλλαβισμός και να τον χρησιμοποιείτε

·       Να γνωρίζετε και να κατανοείτε τις έννοιες φύλλο εργασίας και βιβλίο εργασίας

·       Να γνωρίζετε πως θα ορίσετε το πρωτεύων κλειδί σε ένα πίνακα

·       Να γνωρίζετε τι είναι η Ακεραιότητα των αναφορών

·       Να γνωρίζετε πως θα δημιουργήσετε οργανογράμματα σε μια παρουσίαση

·       Να γνωρίζετε τι ακριβώς είναι το Διαδίκτυο

·       Να γνωρίζετε τις βασικές έννοιες του Ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Στόχοι Δεξιοτήτων:

·       Να τερματίζετε και να κάνετε επανεκκίνηση του υπολογιστή σας

·       Nα γράψετε και να επεξεργαστείτε μια επιστολή στον υπολογιστή σας

·       Να εισάγετε δεδομένα σε ένα φύλλο εργασίας του MS Excel και να δημιουργήσετε ένα γράφημα

·       Να σχεδιάσετε μια βάση δεδομένων

·       Να δημιουργήσετε μια παρουσίαση

·       Να στείλετε ηλεκτρονικά μηνύματα (email)

Στόχοι Στάσεων:

·       Να ταξινομείτε καθημερινά τα αρχεία του υπολογιστή σας

·       Να δημιουργείτε προσωποποιημένες επιστολές για ταχυδρομική αποστολή ή αποστολή email, αντλώντας τα στοιχεία από μία εξωτερική βάση δεδομένων

·       Να χρησιμοποιείτε τις συντομεύσεις του πληκτρολογίου για πιο γρήγορη γραφή

·       Να μετατρέπετε τους αριθμούς σε εικόνα, δημιουργώντας ένα γράφημα στο MS Excel

·       Να παρουσιάζω πάντα τις εργασίες μου με ελκυστικό τρόπο, χρησιμοποιώντας τα εργαλεία του MS  PowerPoint

·       Να χρησιμοποιείτε το Διαδίκτυο για οποιαδήποτε αναζήτηση χρειάζεστε

Αντί να κάνετε υπεραστικά τηλεφωνήματα που κοστίζουν ακριβά, να στέλνετε ηλεκτρονικά μηνύματα (email)